Knjiga, ki zahteva razmislek in spreminja pogled na trajnostni razvoj in korporativno odgovornost.
Ali bo družbena odgovornost podjetja postala le še eden mnogih trendov v upravljanju podjetij ali bo v temeljih spremenila gospodarstvo in ves svet?
Avtor argumentirano opozarja na probleme onesnaževanja in ekonomskega neravnovesja v svetu in predlaga pet strateških načel za podjetja, ki želijo biti družbeno in okoljsko odgovorna:
– zmanjševanje transportnih stroškov,
– čim bolj pošteno trgovanje,
-odpoved ekonomizmu,
-optimalna velikost podjetja,
– izdelki in storitve, ki zadovoljujejo resnične potrebe potrošnikov in ne spodbujajo novih (ne)potreb.
Opisuje, kako postanemo energetsko učinkoviti, kako lahko proizvajamo okolju prijazne izdelke, kako jih označujemo, kakšne standarde si postavimo, kako o svoji odgovornosti poročamo.
Knjiga je preprosta in jasna. Vsebuje številne praktične primere, prikaze in misli mnogih priznanih avtorjev.
Namenjena je menedžerjem, ki razmišljajo o viziji razvoja svojega podjetja, in komunikatorjem, ki naj vizijo podprejo. Svetuje, kako korporativno odgovornost vključiti v poslovne strategije in vizije razvoja tako, da bo pomenila dolgoročno naložbo.
————
Dodan je poseben zvezek, Slovenski primeri prakse družbene odgovornosti (Europa Donna in Pristop, Gorenje, Hidria, Loterija Slovenije, Mercator, Pekarna Grosuplje, Telekom, Trimo, Zavarovalnica Maribor, Zavod za zdravstveno varstvo Celje, Zavod RS za varstvo narave). Vključeni sta tudi študija o družbeni odgovornost podjetij z vidika slovenskih porabnikov, ki jo je pripravila Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani v sodelovanju z raziskovalno hišo Valicon, in anketa raziskovalne hiše Valicon.
_______________________________________________________
Zbirko izdajamo v sodelovanju s Slovenskim društvom za odnose z javnostmi. Naročniki zbirke imajo 10-odstotni popust. Člani Slovenskega društva za odnose z javnostmi imajo 10-odstotni popust.