Trg je mogoče obvladovati s pomočjo premišljenega marketinškega načrta, ki mora biti plod skrbnega raziskovanja produkta, kupcev, konkurence in tržnih gibanj. S posluhom za dobre zamisli in s sposobnostjo njihovega uresničevanja je mogoče tržno uspeti tudi drugače, kot to počno drugi. S pomočjo napotkov iz knjige boste probleme lahko spremenili v izzive.
Knjiga daje celovit pogled na trženje, njegove sestavne dele ter aktivnosti.
Izhaja iz produkta kot vira tržnih priložnosti in v središče marketinških aktivnosti postavlja kupca. Opozarja na pomen analize tržnega stanja in vlogo tržne znamke. Predstavlja trženjski splet, oblikovanje cen, izbiro prodajne poti in tržno komuniciranje kot pogoj za uspešno prodajo. Obravnava tržnokomunikacijski splet in pomen vključenosti ljudi, vizije in strategije za uresničitev trženjskih načrtov. Posebno poglavje je posvečeno marketinškemu načrtu. V njem boste našli navodila za pripravo učinkovitega marketinškega načrta. V sklepnem poglavju avtorja obravnavata nadzor in vrednotenje marketinških dejavnosti.
Knjiga je zasnovana uporabno in praktično. Vsa poglavja vključujejo številne praktične primere iz slovenske in svetovne prakse. Za lažje razumevanje, predstavo ter pomnjenje so marketinške skrivnosti posebej skrbno ilustrirane s shemami, grafi, tabelami in drugimi prikazi.
Knjiga je učbenik, pripomoček, opomnik in vir hkrati. Namenjena je sedanjim in prihodnjim tržnikom, ki se zavedajo, da je sodobno znanje in poznavanje vseh elementov trženja ključ do uspešnega dela.
Andrej PompeAndrej Pompe je diplomirani ekonomist, ki v svoji več kot dvajsetletni karieri obvladuje praktično vsa področja trženja. Je soustanovitelj agencije Formitas, kjer uspešno sooblikuje slovensko tržnokomunikacijsko področje in skrbi za odličnost komunikacij, tako domačih kot svetovno znanih tržnih znamk. Bil je marketinški direktor, projektni vodja, vodja sejemske dejavnosti in tržni raziskovalec. Je pisec vrste strokovnih člankov in besedil s področja trženja in inovativnosti ter soavtor zbornikov. Predava na višji in visoki šoli GEA College. V zadnjih letih se je specializiral za področje tržnih znamk in z najtesnejšimi sodelavci oblikoval prvi študij o tržnih znamkah (brending) v Sloveniji. Je zagovornik tistih teorij, ki delujejo v praksi, močno pa poudarja tudi vlogo intuicije, ustvarjalnosti in drugačnega pogleda na ustaljene prakse. mag. Franc VidicFranc Vidic je magister poslovnih ved, ki ima za sabo bogato kariero, zadnjih 20 let pa se ukvarja predvsem z marketingom in izobraževanjem. Kot član uprave GEA College je bil eden tistih, ki so razvijali nove programe in skrbeli za vzpon družbe. Sodeloval je pri razvoju programov večernih šol podjetništva, marketinga in prodaje, dodiplomskega in podiplomskega študija podjetništva ter nekaterih višješolskih programov. S svojimi nasveti je pomagal podjetnikom pri zagonu in rasti poslovanja. Napisal je več člankov in samostojnih del s področja trženja, poleg tega pa je skupaj s soavtorji izdal kar nekaj zbornikov. Predava na dodiplomskem študiju na Nothingham Trend University, GEA College in Inovativi, inštitutu za razvoj znanja. Verjame v sposobnost oblikovanja lastne poti do cilja s pomočjo vizije in združevanja virov.