Knjiga je namenjena vsem tistim podjetnikom, ki želijo s svojim podjetjem doseči več kot le povprečni dobiček in preživetje. Avtor je sam postal kot Slovenec prvi na svetu v poslovnem svetovanju in v knjigi združuje svoje poslovne izkušnje kot soustanovitelj in predsednik dubajske svetovalne družbe AV.consulting z znanstvenimi raziskavami, ki jih je z analizo 10.000 podjetij v obdobju preteklih 15 let izvedel kot profesor ekonomije na eni vodilnih Ekonomskih fakultet v Evropi Ingolstadt School of Management v Nemčiji. Vsebuje nazoren prikaz metodologije, kako odkrijete vaše edinstvene sposobnosti, razvijete zmagovalni strateški načrt, ter prepričate investorje in sodelavce, da skupaj z vami izvedejo vašo vizijo. Avtor je v knjigo vključil tudi poslovne primere sedmih slovenskih menedžerjev, ter njihove strategije in izkušnje, kako (p)ostati prvi na svetu. Predstavlja tudi deset svetovnih panog, iz katerih lahko prenesete dobre poslovne prakse in se učite od odločnosti 33 odličnih menedžerjev iz teh panog. Naj vam bo knjiga v navdih, da boste stopali po njihovi poti.
Be(come) the First in the world
This book is a handbook for all entrepreneurs who want to achieve with their companies more than just average profits and survival. The author has succeeded himself in be(coming) first in the world in management consulting. He combines in the book his own business experience as co-founder and CEO of the Dubai based company AV.consulting with academic research of 10.000 companies over the period of the last 15 years, which he has provided as professor of one of the leading European Universities Ingolstadt Management School in Germany. The book contains a practical describtion of the methodology, how you can identify your unique capabilities, develop a winning plan and persuade investors and collegues to support you in the implementation of your vision. The author has included in the book case studies of seven Slovene managers and their strategies as well as experiences, how to be(come) the first in the world. It describes also ten global industries, from which you can transfer world class practices and learn decisiveness from 31 benchmark leaders from these industries. This book will inspire you to follow their path.
The printed English version of this book will be published in May, 2017 and is now already available in a shortened version as eBook.
Vezava: e-book
ISBN: 978-961-247-350-1
Št. strani: 91
Leto izdaje: 2017
Andrej Vizjak, rojen 9. maja 1965, na dan zmage, v Ljubljani, je večkrat dokazal, da spada v sam svetovni vrh. Potem ko je zelo hitro končal visokošolski študij na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, je že pri 24 letih na Univerzi v Münchnu doktoriral iz strateškega načrtovanja. V disertaciji se je ukvarjal s področjem strateškega načrtovanja podjetij, na katerem velja za enega največjih strokovnjakov na svetu
Vzporedno je začel kariero konzultanta. Najprej je sodeloval z McKinsey & Co in pozneje z A. T. Kearney, kjer je bil leta 1994 izvoljen za principala in leta 2000 za podpredsednika. Nato je v svoji, jugovzhodnoevropski regiji dosegel vodilni tržni delež. Študiral je tudi na Harvard Business School in dosegel naslov profesorja na nemški ekonomski fakulteti Ingolstadt School of Management. Ob tem je kot član uprave in dolgoletni svetovalec pomagal Gorenju pri razvoju vizije postati najboljši na svetu v inovacijah, ki temeljijo na dizajnu.
Je avtor 25 knjig, objavljenih pri vodilnih svetovnih založbah in prevedenih v 12 jezikov. Leta 2013 je s svojo metodologijo formul uspeha zmagal na natečaju za najvplivnejši svetovalni koncept na svetu.
Andrej Vizjak je eden redkih Slovencev, ki ima vodstvene izkušnje na najvišji vodstveni ravni multinacionalk z več kot 10 milijardami ameriških dolarjev letnih prihodkov. V letih 1995–2000 je bil namreč podpredsednik v vodilni evropski medijski hiši Bertelsmann, ki je prav v tem času postala največja založba knjig na svetu. V letih 2010–2015 pa je bil v PwC senior partner in vodja razvoja za srednjo in vzhodno Evropo; podjetje je v tem obdobju postalo največja svetovalna hiša na svetu.
Leta 2015 je z ženo Sonjo Vizjak ustanovil dubajsko svetovalno hišo AV.consulting z vizijo, da postane prvo digitalno svetovalno podjetje.
Zdaj svetuje podjetjem, kako (p)ostati prvi na svetu.
Mnenja strokovnjakov o knjigi
Tomaž Iskra, ustanovitelj in predsednik uprave Skupine Lexpera
Postati prvi na svetu ni le vizija, ampak strast. To strast z dr. Andrejem Vizjakom delimo že skoraj dve desetletji.
prof. dr. Danica Purg, predsednica poslovne šole IEDC Bled
Andrej Vizjak dela z veliko strastjo in to deli tudi z drugimi. Prvi in najboljši na svetu lahko postanete le, če imate strast in če v to verjamete. Zelo se veselim nove knjige in vseh idej, ki jih bo uresničil v prihodnosti.
Franjo Bobinac, predsednik uprave Skupine Gorenje
Andreja Vizjaka poznam že več kot dvajset let. Je edinstven in ena najbolj talentiranih oseb v poslovnem svetu, kar sem jih spoznal. Skupaj smo razvili nov strateški načrt z vizijo, da v inovacijah, ki temeljijo na dizajnu, postanemo najboljši v panogi.
Matjaž Zadravec, partner in predsednik Royal Vision Group (RVG)
Andrej Vizjak je z ženo Sonjo in drugimi svetovalci podjetja AV.consulting za nas razvil strategijo, ki je edinstvena in nam je pomagala, da smo (p)ostali prvi na svetu.
Ludvik Jamnik, ustanovitelj in predsednik podjetja Jamnik, d. o. o., Medvode
Vse naše izkušnje v slovenskem prostoru niso zadostovale. Prišli smo do neke točke, naprej pa ne. Nismo se znali dobro organizirati in te stvari speljati. Skupaj z Andrejem Vizjakom in AV.consultingom smo razvili vizijo biti najboljši širše, ne samo doma. Ta izziv je velik. Ko enkrat upaš to izgovoriti, pa pomeni, da upaš to tudi narediti.
Sandi Češko, ustanovitelj in predsednik Skupine Studio Moderna
Nikoli nisem bil zadovoljen s povprečno uspešnostjo, vedno sem imel velike ambicije in postavljal velike cilje zase in za kolege v podjetju. Zato sem zelo navdušen nad Andrejevo novo knjigo, ki nam pokaže pot, kako (p)ostati prvi na svetu.