Resnično odgovorno podjetje

Avtor: dr. Gergely Tóth

Vezava: trda ISBN: 978-961-247-079-1 Št. strani: 140 Leto izdaje: 2008

Z DDV: 26,00 
Brez DDV: 24,76 

Na zalogi

Z DDV: 26,00 
Brez DDV: 24,76 

Šifra: 900-551
Avtor: dr. Gergely Tóth
Število strani: 140
Vezava: trda
Kategorija:

Naši svetovalci bodo z veseljem odgovorili na vsa vaša vprašanja (po telefonu vsak delavnik med 8. in 12. uro ter 13. in 16. uro).
Knjige: +38613091820 ali prodaja@gvzalozba.si
Revije: +38613091821 ali goca.vujovic@gvzalozba.si
Dogodki: +38613091816 ali seminar@gvzalozba.si

Knjiga, ki zahteva razmislek in spreminja pogled na trajnostni razvoj in korporativno odgovornost.

Ali bo družbena odgovornost podjetja postala le še eden mnogih trendov v upravljanju podjetij ali bo v temeljih spremenila gospodarstvo in ves svet?

Avtor argumentirano opozarja na probleme onesnaževanja in ekonomskega neravnovesja v svetu in predlaga pet strateških načel za podjetja, ki želijo biti družbeno in okoljsko odgovorna:
– zmanjševanje transportnih stroškov,
– čim bolj pošteno trgovanje,
-odpoved ekonomizmu,
-optimalna velikost podjetja,
– izdelki in storitve, ki zadovoljujejo resnične potrebe potrošnikov in ne spodbujajo novih (ne)potreb.

Opisuje, kako postanemo energetsko učinkoviti, kako lahko proizvajamo okolju prijazne izdelke, kako jih označujemo, kakšne standarde si postavimo, kako o svoji odgovornosti poročamo.

Knjiga je preprosta in jasna. Vsebuje številne praktične primere, prikaze in misli mnogih priznanih avtorjev.

Namenjena je menedžerjem, ki razmišljajo o viziji razvoja svojega podjetja, in komunikatorjem, ki naj vizijo podprejo. Svetuje, kako korporativno odgovornost vključiti v poslovne strategije in vizije razvoja tako, da bo pomenila dolgoročno naložbo.
————
Dodan je poseben zvezek, Slovenski primeri prakse družbene odgovornosti (Europa Donna in Pristop, Gorenje, Hidria, Loterija Slovenije, Mercator, Pekarna Grosuplje, Telekom, Trimo, Zavarovalnica Maribor, Zavod za zdravstveno varstvo Celje, Zavod RS za varstvo narave). Vključeni sta tudi študija o družbeni odgovornost podjetij z vidika slovenskih porabnikov, ki jo je pripravila Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani v sodelovanju z raziskovalno hišo Valicon, in anketa raziskovalne hiše Valicon.
_______________________________________________________
Zbirko izdajamo v sodelovanju s Slovenskim društvom za odnose z javnostmi. Naročniki zbirke imajo 10-odstotni popust. Člani Slovenskega društva za odnose z javnostmi imajo 10-odstotni popust.

dr. Gergely TóthTóth Gergely je madžarski državljan, rojen leta 1970. Z ženo vzgajata štiri otroke. Po izobrazbi je ekonomist in ima magisterij iz poslovne administracije ter doktorat iz okoljskega upravljanja. Dolga obdobja je študiral in živel v ZDA, na Nizozemskem, v Nemčiji, Romuniji in baltskih državah. Tekoče govori angleško in nemško. S kolegi je leta 1995 ustanovil Madžarsko združenje za okoljsko ozaveščeno upravljanje (KÖVET). Do leta 2006 je bil izvršni direktor te nevladne organizacije, od takrat naprej pa generalni sekretar. Med letoma 2000 in 2005 je bil tudi izvršni direktor in pozneje podpredsednik Mednarodne mreže za okoljsko upravljanje (INEM), od leta 2006 naprej pa dela kot docent na univerzi Pannonia v Keszthelyju, kjer predava ekonomijo, okoljsko upravljanje in globalno trgovino. Tóth Gergely je prejemnik osemnajstih priznanj in nagrad, med katerimi je tudi Pro Szientia Madžarske akademije za znanost, ki mu je bila podeljena leta 1995. Vodil in nadziral je več kot dvajset večjih projektov, ki jih bili podprti s finančno pomočjo Evropske unije in drugih donatorjev. Sodeloval je pri tridesetih knjigah, objavil petdeset člankov v strokovnem tisku in v zadnjih dvanajstih letih pripravil 180 predavanj na madžarskih in mednarodnih konferencah ter izobraževalnih delavnicah. Poleg ukvarjanja s svojimi otroki najraje piše ter sodeluje na triatlonih in pri drugih športih.