Spomladanski Veliki kongres javnega naročanja

Lokacija: Hotel Slovenija, Portorož
Datum: 19.3. in 20.3. 2018

Vabljeni ponudniki, naročniki, strokovnjaki, ki pripravljate ponudbe in vodite postopke javnega naročanja, člani strokovnih komisij naročnikov, strokovnjaki, ki vodite in načrtujete investicije, ter drugi, ki želite aktivno in strokovno prispevati k praksi javnega naročanja v Republiki Sloveniji.
Kongres bo zasnovan izrazito praktično, s ciljem izmenjave dobre prakse. Udeleženci prejmete zbornik. Kotizacija vključuje kosilo in osvežilne pijače med odmori.

Vodji strokovnega programskega odbora: Aleš Avbreht, Miriam Ravnikar Šurk

Z DDV: 390,40 
Brez DDV: 320,00 

Šifra: S18008
Vrsta artikla: seminar
Kategorija:

Naši svetovalci bodo z veseljem odgovorili na vsa vaša vprašanja (po telefonu vsak delavnik med 8. in 12. uro ter 13. in 16. uro).
Knjige: +38613091820 ali prodaja@gvzalozba.si
Revije: +38613091821 ali goca.vujovic@gvzalozba.si
Dogodki: +38613091816 ali seminar@gvzalozba.si

Kotizacija

Kotizacija znaša 320,00 EUR + DDV. Dogodek je vključen v naročnino na storitev IUS-INFO Profesionalni paket +. Udeleženci prejmete zbornik, v katerem bodo objavljeni pravočasno oddani referati. Kotizacija vključuje kosilo ter osvežilne pijače med odmori.

 



Plačilo

Po prejemu prijave vam bomo poslali račun, ki ga poravnate v navedenem plačilnem roku na IBAN LEXPERA d. o. o., odprt pri odprt pri Addiko Bank, d. d., številka: SI56 3300 0000 1619 988. Sklicna številka bo navedena na računu.



Odjave

Odjava od dogodka mora biti poslana po elektronski pošti ali  faksu, najkasneje tri dni pred začetkom dogodka. V primeru, da je objava poslana dva dni pred dogodkom, nosilec udeležencu zaračuna stroške odjave v višini 30% kotizacije. V primeru odjave na zadnji dan pred dogodkom ali v primeru neudeležbe, nosilec udeležencu zaračuna stroške odjave v višini 100% kotizacije.

 



Prenočišča

Udeleženci sami poskrbite za rezervacijo hotela in plačate stroške prenočitve.

Najbližja prenočišča:

1. Hotel Slovenija***** (enoposteljna soba 95€, dvoposteljna soba 130€)

2. Grand Hotel Portorož**** Executive (enoposteljna soba 95€, dvoposteljna soba 130€)

3. Grand hotel Portorož**** (enoposteljna soba 90€, dvoposteljna soba 120€)

4. Hotel Apollo**** Superior (enoposteljna soba 90€, dvoposteljna soba 120€)

5. Hotel Riviera**** Superior (enoposteljna soba 90€, dvoposteljna soba 120€)

6. Neptun / Mirna **** (enoposteljna soba 85€, dvoposteljna soba 110€)

 

Cena vključuje:

– nočitev s samopostrežnim zajtrkom

– kopanje v bazenih s termo-mineralno vodo in morsko vodo

– uporabo fitnes centra

– parkirno mesto na varovanem zunanjem hotelskem parkirišču do polne zasedenosti

 

Več informacij o nočitvah: booking@lifeclass.net oziroma telefon: +386 5 691 9001. 

 



Informacije

• po elektronski pošti: seminar@gvzalozba.si

• po telefonu: 01 30 91 816 

Vodji strokovnega programskega odbora: Aleš Avbreht in Miriam Ravnikar Šurk
ponedeljek, 19. marec
8.30–9.00 Prihod in registracija udeležencev
9.00–9.15 Otvoritev kongresa in pozdrav državnega sekretarja na Ministrstvu za javno upravo dr. Nejca Brezovarja, predstavitev programa ter moderatorjev (Aleš Avbreht in Miriam Ravnikar Šurk)
Skupni del kongresa za naročnike in ponudnike(moderatorja: Aleš Avbreht in Miriam Ravnikar Šurk)
1. sekcija Pravno varstvo v postopkih javnega naročanja
9.15–9.30 Prve informacije o elektronskem javnem naročanju mag. Urška Skok Klima 
9.30–10.15 Ključna priporočila za ravnanja v postopkih pravnega varstva po uveljavitvi novele ZPVPJN-B mag. Urška Skok Klima
10.15–11.00 Aktualna vprašanja pravnega varstva v postopkih javnega naročanja – stališča in praksa Državne revizijske komisije Borut Smrdel
11.00–11.30 odmor
2. sekcija Temeljna načela javnega naročanja11.30–12.15 Pogled na temeljna načela kot bistvo javnega naročanja ter s tem povezana ravnanja naročnikov in ponudnikov Aleš Avbreht12.15–13.00 Kako se v praksi Državne revizijske komisije udejanjajo temeljna načela javnega naročanja Nina Velkavrh
13.00–14.30 kosilo
3. sekcija Infrastrukturna in mešana javna naročila14.30–15.15 Infrastrukturni naročniki – kje je meja obveznega javnega naročanja (t. i. preizkus dejavnosti) dr. Aleksij Mužina15.15–16.00 Oddaja mešanih javnih naročil po 25. členu ZJN-3 dr. Vesna Kranjc
16.00–16.15 odmor
4. sekcija Pogodba o izvedbi javnega naročila16.15–17.00 Kdaj v praksi pri spremembah pogodbe ni treba izvesti postopka javnega naročanja Marjeta Erjavec Avbreht17.00–17.45 Pregled pravnih značilnosti in najpogostejših tipov pogodb, ki jih sklepajo javni naročniki, ter obveznosti naročnikov in ponudnikov pri pripravi vzorcev pogodb Tanja Bratina
5. sekcija Vi sprašujete!17.45–18.30 Ali bi bil ZJN-3 lahko le zapis temeljnih načel javnega naročanja ter odgovori na vsa vprašanja udeleženk in udeležencev kongresa, ki niso bila sproti odgovorjena
20.00 Nagradni kviz na teme javnega naročanja in družabno srečanje
 

 
torek, 20. marec
Posebni del kongresa za naročnike in ponudnike
1. sekcija Naročniki (vodja: Miriam Ravnikar Šurk)9.00–9.45 Praktična izvedba javnega naročila za živila za vrtce in šole z vidika Mestne občine Ljubljana Marjeta Bizjak9.45–10.30 Praktični primeri dobre prakse naročnikov pri določanju pogojev in meril Miriam Ravnikar Šurk
10.30–11.00 odmor
11.00–11.45 Kako je videti konkreten nadzor izvedenih postopkov javnega naročanja za naročila, sofinancirana iz skladov EU Igor Lakota
2. sekcija Ponudniki (vodja: odvetnik Aleš Avbreht)9.00–9.45 Napake ponudbe, ki skozi pogled Državne revizijske komisije vodijo v nedopustnost ponudbe Tadeja Pušnar9.45–10.30 Kako oblikovati konzorcij oziroma podizvajalska razmerja – priporočila in napotki ter konkretni predlogi pogodbenih določil mag. Jana Habjan Piletič
10.30–11.00 odmor
11.00–11.45 Kako lahko ponudniki izpolnijo naročnikove referenčne zahteve – pogled naročnika mag. Vesna Matjašec
Sklepi kongresaSkupni del za naročnike in ponudnike11.45–12.30 Sklepi spomladanskega velikega kongresa naročnikov in ponudnikov ter odgovori na vprašanja, predloge in pobude udeleženk in udeležencev