Spomladanski Veliki kongres javnega naročanja

Lokacija: Hotel Slovenija, Portorož
Datum: 6. in 7. marec 2025

Z DDV: 683,20 
Brez DDV: 560,00 

Na zalogi

Udeleženci * 

Z DDV: 683,20 
Brez DDV: 560,00 

Šifra: S25003
Vrsta artikla: seminar

Naši svetovalci bodo z veseljem odgovorili na vsa vaša vprašanja (po telefonu vsak delavnik med 8. in 12. uro ter 13. in 16. uro).
Knjige: +38613091820 ali prodaja@gvzalozba.si
Revije: +38613091821 ali goca.vujovic@gvzalozba.si
Dogodki: +38613091816 ali seminar@gvzalozba.si

Kotizacija

Kotizacija znaša 560,00 EUR + DDV. Udeleženci prejmete zbornik, v katerem bodo objavljeni pravočasno oddani referati. Kotizacija vključuje kosilo in osvežilne pijače med odmori. Potrdilo o udeležbi boste lahko prevzeli na recepciji dogodka. Dogodek je vključen v ponudbo paketov družbe Lexpera, ki vsebujejo izobraževanja.

 

Plačilo

Po prejemu prijave vam bomo poslali račun, ki ga poravnate v navedenem plačilnem roku na IBAN Lexpera d. o. o., odprt pri Addiko Bank, d. d., številka: SI56 3300 0000 1619 988. Sklicna številka bo navedena na računu.

 

Odjave

Odjava od dogodka mora biti poslana po elektronski pošti ali faksu, najpozneje tri dni pred začetkom dogodka. Če je odjava poslana dva dneva pred dogodkom, nosilec udeležencu zaračuna stroške odjave v višini 30 % kotizacije. V primeru odjave na zadnji dan pred dogodkom ali v primeru neudeležbe nosilec udeležencu zaračuna stroške odjave v višini 100 % kotizacije.

 

Informacije

• po elektronski pošti: seminar@gvzalozba.si
• po telefonu: 01 30 91 816

Programski vodje: Aleš Avbreht, Tanja Bratina, Miriam Seliškar

Četrtek, 6. marec

8.30–9.00 prihod in registracija udeležencev

9.00–9.10 otvoritev kongresa in pozdrav udeležencem, Alenka Zalar

9.10–9.20 predstavitev programa in moderatorjev, Miriam Seliškar in Tanja Bratina

9.20–9.45 Neuporaba ZJN-3, neposredna izpostavljenost konkurenci, Tanja Bratina

9.45–10.45 Okrogla miza: Naročanje infrastrukturnih naročnikov – razlika v doseganju ciljev glede na okoliščino zavezanosti k javnemu naročanju, vodja: Tanja Bratina

Sodelujejo: dr. Boris Jerman, Petra Tratnik Dobnikar, Nina Velkavrh

10.45–11.00 odmor

11.00–11.45 V katerih primerih in kako je po pravnomočnosti odločitve o oddaji javnega naročila mogoče, da ne pride do sklenitve pogodbe, dr. Katja Štemberger Brizani

11.45–12.30 Možnosti prenehanja pogodbe o izvedbi javnega naročila, Milena Basta Trtnik

12.30–14.00 kosilo

14.00–14.45 Reference gospodarskih subjektov in neposredna izvedba, Eva Vratarič

14.45–15.30 Katere pogoje in zahteve sme naročnik postaviti pri gospodarskih subjektih, Borut Leskovec

15.30–15.45 odmor

15.45–16.30 Pomen meril in njihovo izkazovanje v postopkih javnega naročanja, Miriam Seliškar

16.30–17.00 Upravni spor zoper odločitev Državne revizijske komisije v praksi, Borut Smrdel

20.00 tradicionalno družabno srečanje

Petek, 7. marec

9.00–9.45 Pogajanja v postopkih javnega naročanja – kdaj in kako, Maja Marinček Ilić

9.45–10.30 Ponudbena cena – neobičajno nizka ponudba in preseganje zagotovljenih sredstev, predavatelj bo objavljen pozneje

10.30–11.00 odmor

11.00–11.30 Računske napake in njihova odprava, mag. Urška Skok Klima

11.30–12.00 (Ne)dopustnost dopolnjevanja oziroma spreminjanja ponudbenega predračuna v delu ponujenega predmeta oziroma pogojev javnega naročila, Marjeta Erjavec Avbreht

12.00–12.30 Kako zavarovati poslovne skrivnosti v postopkih javnega naročanja, mag. Rosana Lemut Strle

12.30–13.00 Sklepi kongresa ter odgovori na vprašanja, predloge in pobude udeležencev