S to knjigo smo v Sloveniji dobili celovit pregled področij in problemov, s katerimi se srečujejo podjetja v tržnem gospodarstvu. Na več kot 400 straneh ima delo štiri temeljne sklope:
- tržno povpraševanje
- proizvodnja in stroški
- organizacija in strategija
- nepopolne tržne strukture.
Knjiga je razdeljena na 16 poglavij, ki vključujejo tudi statistiko, poslovno matematiko, računovodstvo in finance, skratka znanja, ki jih uporabljajo vse poslovne funkcije v podjetju.
Poleg strnjenega pregleda in opisa različnih področij v okviru ekonomskega modeliranja in analize prinaša knjiga tudi številne preimere iz domače in tuje prakse. Prikazani so tako, da poudarjajo obravnavano tematiko. Ker gre za obdelavo slovenskih primerov, je njihova vrednost še posebej velika.
Knjiga je namenjena vsem managerjem in vodilnim delavcem, ki morate na eni strani poznati ekonomsko ozadje poslovnih odločitev, na drugi strani pa tudi metode za iskanje in izbiranje najboljših odločitev.
Poleg tega je knjiga odlično študijsko gradivo za študente podiplomskega študija, ki so se doslej morali obračati pretežno na tuje avtorje.