Ekonomika podjetja, 2. natis

Avtor:
Avtorja: prof. dr. Miroslav Rebernik, prof. dr. Karin Širec

 

Vezava: mehka

ISBN: 978-961-247-501-7

Št. strani: 500

Leto izdaje: 2017

Leto natisa: 2024

Z DDV: 89,00 
Brez DDV: 84,76 

Na zalogi

Z DDV: 89,00 
Brez DDV: 84,76 

Šifra: 900-943
Avtor:
Avtorja: prof. dr. Miroslav Rebernik, prof. dr. Karin Širec
Število strani: 500
Vezava: mehka
Vrsta artikla: knjiga
Kategorija:

Naši svetovalci bodo z veseljem odgovorili na vsa vaša vprašanja (po telefonu vsak delavnik med 8. in 12. uro ter 13. in 16. uro).
Knjige: +38613091820 ali prodaja@gvzalozba.si
Revije: +38613091821 ali goca.vujovic@gvzalozba.si
Dogodki: +38613091816 ali seminar@gvzalozba.si

Z novo industrijsko revolucijo, ki jo ženejo digitalizacija in novi modeli poslovanja, se je dokončno uveljavila globalna konkurenčnost, ki zahteva premišljeno pridobivanje proizvodnih virov in skrbno gospodarjenje z njimi. Temu sledi tudi nova knjiga avtorjev prof. dr. Miroslava Rebernika in prof. dr. Karin Širec, ki upošteva tesno prepletenost teorije in prakse in uveljavlja sodoben pogled na podjetje in obvladovanje njegove ekonomike. Ob standardnih vsebinah in številnih praktičnih primerih, ki pojasnjujejo osrednje teme moderne ekonomike podjetja, knjigo odlikuje tudi širok razpon aktualnih vsebin, od sodobnih teorij podjetja in njegovega ekosistema do metod vitkega podjetništva, pametnih povezanih proizvodov in nekaterih izzivov delitvene ekonomije.

Kljub nenehnim spremembam, ki od sodobnih podjetij zahtevajo vztrajno prilagajanje in iskanje novih poti, ostajajo ključni ekonomski principi nespremenjeni, le da jih je treba primerno umestiti in znati uporabljati v poslovni praksi. Prav to nam ponuja 5., spremenjena in dopolnjena izdaja Ekonomike podjetja, ki je bila od prve izdaje iz leta 1990 prodana že v skoraj 8.000 izvodih. Tolikšen odziv med bralci je lahko dosegla le s tem, da se je nenehno prilagajala in dopolnjevala tako, kot se spreminjajo in prilagajajo uspešna podjetja, ki se zavedajo, da uspeh definira praksa, primerno podprta z ustrezno teorijo. Zato je uporabna tako za študente ekonomskih in poslovnih ved kot tudi za ljudi iz poslovne prakse, ki morajo sprejemati ekonomske odločitve.

K izidu knjige so pripomogli:

sponzor

 

sponzor

 

sponzor