Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) v praksi eno leto po začetku uporabe

Lokacija: Hotel Slon, Ljubljana
Datum: 13. februar 2024 / 10.00–14.00

Z DDV: 463,60 
Brez DDV: 380,00 

Šifra: S24010
Vrsta artikla: seminar
Kategorija:

Naši svetovalci bodo z veseljem odgovorili na vsa vaša vprašanja (po telefonu vsak delavnik med 8. in 12. uro ter 13. in 16. uro).
Knjige: +38613091820 ali prodaja@gvzalozba.si
Revije: +38613091821 ali goca.vujovic@gvzalozba.si
Dogodki: +38613091816 ali seminar@gvzalozba.si

Določbe novega zakona o varstvu potrošnikov, ki se uporablja od 26. januarja 2023, morajo pri svojem poslovanju upoštevati vsi trgovci, obrtniki in podjetniki. Predavateljica bo na strokovnem seminarju predstavila poglobljen pregled, ki bo olajšal praktično razumevanje novih določb in zagotovil, da boste pri svojem poslovanju lahko uveljavili najvišjo raven varstva potrošnikov.

 

Kotizacija

Kotizacija znaša 380,00 EUR + DDV. Vključuje gradivo ter osvežilne pijače in prigrizke med odmorom. Dogodek je vključen v ponudbo paketov družbe Lexpera, ki vsebujejo izobraževanja.

 

Plačilo

Po prejemu prijave vam bomo poslali račun, ki ga poravnate v navedenem plačilnem roku na IBAN Lexpera d. o. o., odprt pri Addiko Bank, d. d., številka: SI56 3300 0000 1619 988. Sklicna številka bo navedena na računu.

 

Odjave

Odjava od dogodka mora biti poslana po elektronski pošti ali faksu, najpozneje tri dni pred začetkom dogodka. Če je odjava poslana dva dneva pred dogodkom, nosilec udeležencu zaračuna stroške odjave v višini 30 % kotizacije. V primeru odjave na zadnji dan pred dogodkom ali v primeru neudeležbe nosilec udeležencu zaračuna stroške odjave v višini 100 % kotizacije.

 

Informacije

• po elektronski pošti: seminar@gvzalozba.si
• po telefonu: 01 30 91 816

Predavateljica: Andrejka Grlić

Program:
pravice potrošnikov – jamčevanje in vrstni red uveljavljanja pravic, izjeme in posebnosti v praksi,
garancija – pregled novosti pri uveljavljanju garancije in njihov vpliv na poslovanje,
odstop od pogodbe online in zunaj poslovnih prostorov – praktični nasveti glede vrnitve blaga in obveščanja trgovca,
nepoštena poslovna praksa – teoretični in praktični pregled, kako se izogniti globam, ter pojasnitev novih zahtev za odstop od pogodbe,
popusti, razprodaje, znižanja,
jasnost predpisov – kako se izogniti zmedi pri poslovanju, biti uspešen in pri tem spoštovati zakon,
inšpekcijski postopek – kako ravnati ob obisku inšpektorja, katere pravice in obveznosti, imamo; predstavitev relevantnih določb Zakona o inšpekcijskem nadzoru in Zakona o prekrških.