Nazoren in preprost prikaz odnosov z javnostmi v današnji družbi.
Priročnik za odnose z javnostmi daje celovit in podroben pregled teorije in prakse odnosov z javnostmi. Očrtuje njihovo zgodovino in razvoj, se posveča etičnim vprašanjem, preučuje njihov odnos s politiko in novinarstvom ter svetuje v zvezi z vstopom v poklic.
Priročnik za odnose z javnostmi združuje teoretične in organizacijske okvire za spoznavanje odnosov z javnostmi s primeri, kako ta panoga deluje v praksi.
Knjiga obsega:
– intervjuje o poslovni praksi z ljudmi, ki se poklicno ukvarjajo z odnosi z javnostmi;
-študije primerov, zglede, obvestila za medije in ilustracije iz različnih kampanj mednarodnih družb, organov lokalne uprave in dobrodelnih društev;
-specializirana poglavja o odnosih s finančnimi javnostmi, o poslovni etiki, internetni promociji in izzivih nove tehnologije;
-več kakor dvajset ponazoritev iz nedavnih kampanj.
Prvi del predstavlja zgodovino in razvoj odnosov z javnostmi ter njihovo vlogo v družbi. Obravnava razmerje med odnosi z javnostmi in politiko, opredeli vlogo odnosov z javnostmi v managementu in njihov odnos z drugimi funkcijami. Posveča se razvoju odnosov z javnostmi kot stroki, njenim izhodiščnim standardom in etiki.
Drugi del preučuje strateške odnose z javnostmi, govori o komuniciranju, javni podobi in identiteti organizacij. Opredeljene so javne zadeve in obvladovanje spornih vprašanj skupaj z vplivi, ki jih prinaša vzpon vplivnih skupin. Prakso družbene odgovornosti podjetij vzporeja z ogrodjem etičnih teorij.
Tretji del se poglablja v odnose z deležniškimi javnostmi in obravnava posamezna področja gospodarstva. Podaja uvod v odnose s finančnimi javnostmi, posveča se odnosom z javnostmi v sektorju informacijske tehnologije in vplivom tehničnega napredka na delo v tej panogi. Opozarja na odnose z mediji, notranjo komunikacijo, odnose s širšo skupnostjo, trženje z dobrodelnimi akcijami in odnose z javnostmi v javnem sektorju, pri potrošniških dobrinah in poslovanju med podjetji.
Zadnje poglavje je usmerjeno v prihodnost. Obravnava spreminjanje medijev in vplive tega procesa na prakso v odnosih z javnostmi. Razpravlja o uporabi raziskovalnih in ocenjevalnih metod in o prihodnjih izzivih poklica.
Sodobna praksa je v vsej knjigi ponazorjena s študijami primerov.
—————————————
Zbirko izdajamo v sodelovanju s Slovenskim društvom za odnose z javnostmi. Naročniki zbirke imajo 10-odstotni popust. Člani Slovenskega društva za odnose z javnostmi imajo 10-odstotni popust.