Priročnik za odnose z javnostmi

Avtor: Avtorja: Alison Theaker in sodelavciPrevod: Tea Mejak, Polona Stanek

 

Vezava: trda

ISBN: 86-7061-359-X

Št. strani: 384

Leto izdaje: 2004

Z DDV: 61,76 
Brez DDV: 58,82 

Ni na zalogi

Šifra: 900-416
Avtor: Avtorja: Alison Theaker in sodelavciPrevod: Tea Mejak, Polona Stanek
Število strani: 384
Vezava: trda
Kategorija:

Naši svetovalci bodo z veseljem odgovorili na vsa vaša vprašanja (po telefonu vsak delavnik med 8. in 12. uro ter 13. in 16. uro).
Knjige: +38613091820 ali prodaja@gvzalozba.si
Revije: +38613091821 ali goca.vujovic@gvzalozba.si
Dogodki: +38613091816 ali seminar@gvzalozba.si

Nazoren in preprost prikaz odnosov z javnostmi v današnji družbi.

Priročnik za odnose z javnostmi daje celovit in podroben pregled teorije in prakse odnosov z javnostmi. Očrtuje njihovo zgodovino in razvoj, se posveča etičnim vprašanjem, preučuje njihov odnos s politiko in novinarstvom ter svetuje v zvezi z vstopom v poklic.

Priročnik za odnose z javnostmi združuje teoretične in organizacijske okvire za spoznavanje odnosov z javnostmi s primeri, kako ta panoga deluje v praksi.

Knjiga obsega:

– intervjuje o poslovni praksi z ljudmi, ki se poklicno ukvarjajo z odnosi z javnostmi;

-študije primerov, zglede, obvestila za medije in ilustracije iz različnih kampanj mednarodnih družb, organov lokalne uprave in dobrodelnih društev;

-specializirana poglavja o odnosih s finančnimi javnostmi, o poslovni etiki, internetni promociji in izzivih nove tehnologije;

-več kakor dvajset ponazoritev iz nedavnih kampanj.

Prvi del predstavlja zgodovino in razvoj odnosov z javnostmi ter njihovo vlogo v družbi. Obravnava razmerje med odnosi z javnostmi in politiko, opredeli vlogo odnosov z javnostmi v managementu in njihov odnos z drugimi funkcijami. Posveča se razvoju odnosov z javnostmi kot stroki, njenim izhodiščnim standardom in etiki.

Drugi del preučuje strateške odnose z javnostmi, govori o komuniciranju, javni podobi in identiteti organizacij. Opredeljene so javne zadeve in obvladovanje spornih vprašanj skupaj z vplivi, ki jih prinaša vzpon vplivnih skupin. Prakso družbene odgovornosti podjetij vzporeja z ogrodjem etičnih teorij.

Tretji del se poglablja v odnose z deležniškimi javnostmi in obravnava posamezna področja gospodarstva. Podaja uvod v odnose s finančnimi javnostmi, posveča se odnosom z javnostmi v sektorju informacijske tehnologije in vplivom tehničnega napredka na delo v tej panogi. Opozarja na odnose z mediji, notranjo komunikacijo, odnose s širšo skupnostjo, trženje z dobrodelnimi akcijami in odnose z javnostmi v javnem sektorju, pri potrošniških dobrinah in poslovanju med podjetji.

Zadnje poglavje je usmerjeno v prihodnost. Obravnava spreminjanje medijev in vplive tega procesa na prakso v odnosih z javnostmi. Razpravlja o uporabi raziskovalnih in ocenjevalnih metod in o prihodnjih izzivih poklica.

Sodobna praksa je v vsej knjigi ponazorjena s študijami primerov.

—————————————

Zbirko izdajamo v sodelovanju s Slovenskim društvom za odnose z javnostmi. Naročniki zbirke imajo 10-odstotni popust. Člani Slovenskega društva za odnose z javnostmi imajo 10-odstotni popust.

Alison TheakerAlison Theaker je bila do januarja 2001 vodja izobraževanja in usposabljanja pri britanskem Inštitutu za odnose z javnostmi (Institute of Public Relations), pred tem pa glavna predavateljica in nosilka predmeta odnosi z javnostmi na poslovni šoli v Leedsu. Je soavtorica knjige Učinkoviti odnosi z mediji. Trenutno živi v Bostonu v ZDA.in sodelavciTea Mejak Polona Stanek