Jesenski Veliki kongres javnega naročanja

Lokacija: Hotel Slovenija, Portorož
Datum: 16. in 17. september 2024

Z DDV: 683,20 
Brez DDV: 560,00 

Na zalogi

Udeleženci * 

Z DDV: 683,20 
Brez DDV: 560,00 

Šifra: S24039
Vrsta artikla: seminar

Naši svetovalci bodo z veseljem odgovorili na vsa vaša vprašanja (po telefonu vsak delavnik med 8. in 12. uro ter 13. in 16. uro).
Knjige: +38613091820 ali prodaja@gvzalozba.si
Revije: +38613091821 ali goca.vujovic@gvzalozba.si
Dogodki: +38613091816 ali seminar@gvzalozba.si

Kotizacija

Kotizacija vključuje gradivo in znaša 560,00 EUR + DDV (622,20 EUR z DDV). Kotizacija vključuje kosilo in osvežilne pijače med odmori. Potrdilo o udeležbi boste lahko prevzeli pri recepciji dogodka. Dogodek je vključen v ponudbo paketov družbe Lexpera, ki vsebujejo izobraževanja.

Udeleženci prejmete zbornik, v katerem bodo objavljeni pravočasno oddani referati.

 

Plačilo

Po prejemu prijave vam bomo poslali račun, ki ga poravnate v navedenem plačilnem roku na IBAN Lexpera d. o. o., odprt pri Addiko Bank, d. d., številka: SI56 3300 0000 1619 988. Sklicna številka bo navedena na računu.

 

  Prenočitev

Udeleženci sami poskrbite za rezervacijo hotela in plačate stroške prenočitve.

Več informacij o nočitvah in rezervacije:
• e-naslov: booking@lifeclass.net
• telefon: +386 5 692 9001
 

Odjave

Odjava od dogodka mora biti poslana po elektronski pošti ali faksu, najpozneje tri dni pred začetkom dogodka. Če je odjava poslana dva dneva pred dogodkom, nosilec udeležencu zaračuna stroške odjave v višini 30 % kotizacije. V primeru odjave na zadnji dan pred dogodkom ali v primeru neudeležbe nosilec udeležencu zaračuna stroške odjave v višini 100 % kotizacije.

 

Informacije

• po elektronski pošti: seminar@gvzalozba.si
• po telefonu: 01 30 91 816

Programske vodje: Tanja Bratina, Miriam Seliškar in Aleš Avbreht

Ponedeljek, 16. september

8.30–9.00 sprejem udeležencev

9.00–9.10  otvoritev in pozdrav udeležencem, Alenka Zalar

9.10–9.20 predstavitev programa in moderatorjev, Miriam Seliškar in Tanja Bratina

9.20–10.45 Okrogla miza varuhov javnega naročanja

Sodelujejo: Samo Červek, Jana Ahčin, dr. Robert Šumi, Andrej Matvoz

10.45–11.00 odmor

11.00–11.45 Slovenska in evropska sodna praksa na področju javnega naročanja, Mateja Levstek

11.45–12.30  Vpliv sodne prakse na nakup ali najem nepremičnin v postopkih javnega naročanja, dr. Aleksij Mužina

12.30–14.00 kosilo

14.00–14.45  Razlogi za zavrženje zahtevka za revizijo in postopek s pritožbo, mag. Urška Skok Klima

14.45–15.30 Pravne možnosti naročnikov in ponudnikov pred vložitvijo zahtevkov za revizijo, Aleš Avbreht

15.30–15.45 odmor

15.45–16.30 Uredba o zelenem naročanju in ESG, mag. Mojca Kunšek

16.30–17.15 Tema bo objavljena pozneje.

19.30  tradicionalno družabno srečanje

Torek, 17. september

9.00–9.45 Razlogi za izključitev in njihovo (ne)izpolnjevanje, Tanja Bratina

9.45–10.30  Obrazec ESPD – izpolnjevanje v primeru več subjektov in (ne)dopustno dopolnjevanje, Maja Marinček Ilić

10.30–11.00 odmor

11.00–11.30 Dodatne gradnje, storitve in dobave – kako jih naročati, Miriam Seliškar

11.30–12.00 Naknadna vključitev subjektov na strani naročnikov in na strani ponudnikov, dr. Katja Štemberger Brizani

12.00–12.30 (Ne)predvidene spremembe pogodbe o izvedbi javnega naročila – praktični primeri, Borut Leskovec

12.30–13.00 Sklepi kongresa ter odgovori na vprašanja, predloge in pobude udeležencev