Stopili smo v popolnoma drugačne čase, obdobje vse pogostejših in intenzivnejših pretresov v svetovnem gospodarstvu. V nasprotju z dosedanjimi recesijami je trenutna kriza opozorila, da bodo morala podjetja začeti razmišljati drugače in upoštevati vse pogostejša in burnejša obdobja pretresov, saj bodo le tako lahko uspešno poslovala kljub nenehni grožnji s kaosom.
Kaotika predstavlja revolucionaren niz smernic za pomoč podjetjem:
– odkrijte vir motenj,
– pripravite načrte,
– napovejte šibke točke in priložnosti,
– pripravite odziv, s katerim boste zagotovili dolgoročno prožnost in uspešnost,
– izognite se tveganju in podprite družbene interese,
– prožnost vnesite tudi v bilanco stanja,
– določite strateške cene,
– izdelke prilagajajte novi vrednosti za stranke in drugo.
V Kaotiki so tudi podatki in izračuni, tako z njo dobite oris zanesljivega novega sistema za veslanje skozi valove negotovosti, ki vpliva na stranke, zaposlene in druge deležnike. Ob vse hujših pretresih je to nujno potrebni rešilni pas za vsa podjetja.
Philip KotlerPhilip Kotler je eden vodilnih strokovnjakov s področja trženjana svetu. Je častni profesor mednarodnega trženja na Northwestern University, Kellog School of Managament.Magisterij iz ekonomije je opravil na Chicago University, doktorat iz ekonomije pa na MIT. Po doktoratu se je na HarvardUniversity ukvarjal z matematiko, na Chicago University pa zvedenjskimi znanostmi.Dr. Kotler je soavtor knjige Principles of Marketing in Marketing: AnIntroduction. Njegov Strategic Marketing for Nonprofit Organizations,zdaj v peti izdaji, je najbolje prodajana knjiga s tega specializiranega področja. Njegova druga dela so: MarketingModels; The New Competition; Marketing Professional Services;Strategic Marketing for Educational Institutions; Marketing for Health Care Organizations; Marketing Congregations; High Visibility; Social Marketing; Marketing Places; The Marketing Nations; Marketingfor Hospitality and Tourism; Standing Room Only–Strategies forMarketing Oerforming Arts; Museum Strategy and Marketing;Marketing Moves; Kotler on Marketing.Poleg tega je objavil več kot 100 člankov v vodilnih strokovnih revijah. John CaslioneJohn A. Caslione (Lake Forest, zvezna država Illinois) je zelo iskan strokovnjak, ki je v 87 državah na šestih celinah uvajal mednarodne poslovne razvojne strategije. Je ustanovitelj, predsednik in direktor mednarodne družbe za svetovanje pri združitvah in nakupih GCS Business Capital LLC.Petra Piber