KAKO BREZ ZAPLETOV IZPELJATI POSTOPEK ODDAJE JAVNEGA NAROČILA PO ZJN-3

Lokacija: Ljubljana
Datum: 9. 11. 2016

Z DDV: 170,80 
Brez DDV: 140,00 

Šifra: S16027
Vrsta artikla: seminar
Kategorija:

Naši svetovalci bodo z veseljem odgovorili na vsa vaša vprašanja (po telefonu vsak delavnik med 8. in 12. uro ter 13. in 16. uro).
Knjige: +38613091820 ali prodaja@gvzalozba.si
Revije: +38613091821 ali goca.vujovic@gvzalozba.si
Dogodki: +38613091816 ali seminar@gvzalozba.si

Izobraževanje je namenjeno tistim, ki pri javnih naročnikih skrbite za izvedbo postopkov javnega naročanja, ste člani naročnikovih strokovnih komisij in obravnavate zahtevke ponudnikov v postopkih oziroma pri uveljavljanju pravnega varstva.
Izobraževanje je zasnovano izrazito praktično, z obravnavanjem konkretnih primerov in vprašanj.
Program
9.00–10.30                         mag. Jana Habjan Piletič
                                               * Kaj je pomembno oziroma katera dokumentacija je potrebna pred uradnim začetkom postopka javnega naročanja
                                               * Sestava razpisne dokumentacije in praktični napotki
                                               * Posebnosti razpisne dokumentacije pri različnih postopkih javnega naročanja
                                              
10.30–10.45                       odmor
10.45–12.15                      Aleš Avbreht
                                               * Pregled in ocenjevanje ponudb ter dopolnitve, popravki in spremembe, ki jih je od ponudnikov dopustno zahtevati po izteku roka za oddajo ponudb
                                               * Praktični napotki naročnikom
                                               * Različne možnosti pregleda in ocenjevanja ponudb, uporaba obveznih in fakultativnih oziroma neobveznih izključitvenih razlogov
                                               
12.15–12.45                       odmor
12.45–14.15                       Miriam Ravnikar Šurk
                                              * Odločitev o oddaji javnega naročila
                                              * Kako organizirati vpogled v zmagovalno in druge ponudbe, če to zahteva ponudnik
                                              * V katero dokumentacijo lahko vpogleda ponudnik
                                              * Katere obveznosti ima naročnik v povezavi s pravnim varstvom ponudnikov
                                              
 
Postregli vam bomo s pijačo in prigrizkom.
Prijave sprejemamo po pošti, elektronski pošti, faksu ali internetu. Skrajni rok za odpoved je en dan pred seminarjem, sicer vam bomo zaračunali kotizacijo v celoti.
Po prejemu prijave vam bomo poslali račun, ki ga poravnate v navedenem plačilnem roku na transakcijski račun družbe IUS SOFTWARE, d. o. o., odprt pri Addiko Bank, d. d., številka: SI56 3300 0000 1619 988. Sklicna številka bo navedena na računu.

mag. Jana Habjan Piletič, JHP, d. o. o.
Odvetnik Aleš Avbreht, Avbreht, Zajc in Partnerji o. p., d. o. o.
Miriam Ravnikar Šurk