Z vzpostavitvijo sistema davčnih blagajn bodo od 2. 1. 2016 blagajne zavezancev prek spleta povezane s
centralnim informacijskim sistemom Finančne uprave RS, prek katerega bo treba vse račune, ki bodo
plačani z gotovino, potrditi pri Finančni upravi RS.
Na davčne blagajne se je treba pripraviti, globe pa so res visoke, zato vas v sredo, 25. 11. 2015, od 11.30 do 14.30
vabimo na seminar, na katerem bomo odgovorili na ključna vprašanja v zvezi z davčnimi blagajnami:
- Kaj so davčne blagajne?
- Kdo mora imeti davčno blagajno oziroma kdo je zavezanec?
- Kaj se šteje za plačevanje z gotovino in kaj ne?
- Katere listine je treba potrditi pri Finančni upravi (npr. predračuni, dobropisi)?
- V katerih primerih tudi šola potrebuje davčno blagajno?
- Izdajanje računov v posebnih primerih in davčna blagajna:
- zbiranje denarja za valeto;
- dobrodelne prireditve;
- ogled muzejev, galerij ipd.;
- izdaja računa učencem, ki obiskujejo obšolske dejavnosti (npr. mentorstvo v odbojkarskem klubu).
- Kako se pripraviti na davčne blagajne?
- Kakšen je postopek potrjevanja računov?
- Ali bo vezana knjiga računov po uvedbi davčnih blagajn še uporabna?
- Kdo bo izvajal nadzor nad izvajanjem sistema davčnih blagajn in kako?
- Kaj se šteje za prekršek v zvezi z izvajanjem sistema davčnih blagajn?
- Kolikšne so predpisane globe?
- Kaj je miniblagajna?
Postavite vprašanja predavateljici! Lahko jih pošljete vnaprej, na naslov: seminar@gvzalozba.si