Strokovno srečanje naročnikov in ponudnikov v postopkih javnega naročanja bo že lahko pokazalo, kako dobro so zakonodajalci zasnovali zakonske določbe in s kakšnimi izzivi se srečujejo izvajalci. Vljudno ste vabljeni predstavniki javnih naročnikov, ponudnikov in strokovnjaki, ki se vsak dan srečujete z oblikovanjem predmeta javnega naročila, pripravo dokumentacije, vodenjem postopka, ocenjevanjem in pregledovanjem ponudb ter spremljanjem izvajanja pogodb in njihove realizacije. Vabilo velja tudi strokovnjakom, ki se ukvarjate z vodenjem in načrtovanjem investicij ter projektov z evropskim sofinanciranjem in IT-strokovnjakom, v predavalnico pa vabimo tudi finančne strokovnjake. Kongres bo že tradicionalno izrazito praktično naravnan ter namenjen predvsem širjenju dobrih praks in iskanju odgovorov na vaša vsakdanja vprašanja. Tudi tokrat bomo poudarili že pridobljene izkušnje s praktičnimi primeri, postavljali vprašanja in dajali pobude, v krogu strokovnjakov pa našli konkretne rešitve na konkretna vprašanja, ki nastajajo v praksi.
Kotizacija
Kotizacija znaša 320,00 EUR + DDV. Udeleženci prejmete zbornik, v katerem bodo objavljeni pravočasno oddani referati. Potrdilo o udeležbi lahko prevzamete v recepciji srečanja.
POZOR: Za študente velja posebno ugodna cena: 29 EUR z vključenim DDV! Ob prijavi v košarico vpišite kodo za popust: STUDENTVKJN.
Plačilo
Po prejemu prijave vam bomo poslali račun, ki ga poravnate v navedenem plačilnem roku na IBAN IUS SOFTWARE, d. o. o., odprt pri odprt pri Addiko Bank, d. d., številka: SI56 3300 0000 1619 988. Sklicna številka bo navedena na računu.
Odjave
Morebitno odjavo nam pošljite po pošti ali faksu. Skrajni rok za pisno odpoved je 11. april 2017.
Prenočišča
Udeleženci sami poskrbite za rezervacijo hotela in plačate stroške prenočitve.
Najbližja prenočišča:
1. Hotel Slovenija***** (enoposteljna soba 110€, dvoposteljna soba 150€)
2. Grand Hotel Portorož**** Executive (enoposteljna soba 110€, dvoposteljna soba 150€)
3. Grand hotel Portorož**** (enoposteljna soba 100€, dvoposteljna soba 140€)
4. Hotel Apollo**** Superior (enoposteljna soba 100€, dvoposteljna soba 140€)
5. Hotel Riviera**** Superior (enoposteljna soba 95€, dvoposteljna soba 130€)
Programska vodja kongresa: Miriam Ravnikar Šurk in Aleš Avbreht
Sreda, 12. april 2017
8.00–9.00prihod in registracija udeležencev
9.00–9.10 otvoritev kongresa, predstavitev programa in moderatorjev
Skupni del za naročnike in ponudnike
Moderatorja: Aleš Avbreht in Miriam Ravnikar Šurk
1. tema: Pogled državnih institucij na javna naročila
9.10–9.40Spremembe normativne ureditve javnega naročanja (mag. Urška Skok Klima)
9.40–10.00Aktualna vprašanja javnega naročanja – stališča in praksa Državne revizijske komisije (Borut Smrdel)
10.10–10.40Ali so dokumenti iz postopkov javnega naročanja informacije javnega značaja? (mag. Kristina Kotnik Šumah)
10.40–11.10Kaj pričakujejo ponudniki od javnih naročnikov? (Igor Knez)
11.10–11.30odmor
2. tema: ZPVPJN in ZJN-3
11.30–12.00Dopolnjevanje ponudb po ZJN-3 (Nina Velkavrh)
12.00–12.45Spremembe ZPVPJN (Miriam Ravnikar Šurk)
12.45–13.30Ponudba s podizvajalci (Tanja Bratina)
13.30–14.30kosilo
3. tema: Ali so javna naročila pri investicijah v gradbeništvu pomoč ali le ovira
14.30–15.00Kaj je novega prinesel ZJN-3 na področju gradbenih investicij (mag. Urša Skok Klima)
15.00–15.30Praksa in dileme na področju investicij v javnem sektorju (Tanja Pihlar)
15.30–15.45odmor
4. tema: Ukrepi naročnikov za uspešno izvedbo javnega naročila
15.45–16.15Zavarovanja za pravočasno izpolnitev pogodbe o javnem naročanju (dr. Vesna Kranjc)
16.15–16.45Uporaba ZJN-3 pri poslih v zvezi z nepremičninami (Klemen Drnovšek)
16.45–17.00odmor
17.00–18.15Okrogla miza: Pogovor z župani-> Ciril Globočnik, župan občine Radovljica-> Boštjan Trilar, župan Mestne občine Kranj -> dr. Vladimir Prebilič, župan Občine Kočevje
20.30Družabno srečanje
Četrtek, 13. april 2017
1. posebna tema: Javno naročanje v zdravstvu
9.00–9.45Predhodno preverjanje trga (Simona Hribar Motore)
2. posebna tema: Informacijska tehnologija v javnem naročanju ali javno naročanje v informacijski tehnologiji?
9.50–10.35Kako izdelati kakovostno IT-pogodbo v okviru javnega naročanja – praktični problemi in rešitve (Marko Anžič)
5. tema: Slovenska javna naročila (in evropska sredstva?)
10.35–11.05Pomen skrbne priprave, jasnih sprememb in pojasnil razpisne dokumentacije za uspešnost postopka javnega naročanja (Tadeja Pušnar)
11.05–11.35 Ali bodo javna naročila lahko sledila porabi evropskih sredstev (Miriam Ravnikar Šurk)
11.35–12.05Odmerjanje finančnih popravkov evropskih sredstev – primer javnih naročil (dr. Aleksij Mužina)
12.05–12.20odmor
6. tema: Postopki, ki so in niso javna naročila
12.20–12.50Evidenčna javna naročila v luči ZJN-3 (mag. Vesna Matjašec)
12.50–13.20Spremembe pogodb v postopkih javnega naročanja s poudarkom na spremenjenih okoliščinah pri izvajanju gradbene pogodbe (Aleš Avbreht)
13.20–13.50odmor
SKLEPI KONGRESA: Skupni del za naročnike in ponudnike
13.30Sklepi 2., spomladanskega velikega kongresa naročnikov in ponudnikov ter odgovori na vprašanja, predloge in pobude udeležencev
Aleš Avbreht
Avbreht, Zajc in partnerji, odvetniška družba o.p., d.o.o.
Miriam Ravnikar Šurk
PIBS, d.o.o.
mag. Urška Skok Klima
Direktorat za javno naročanje pri Ministrstvu za javno upravo
Borut Smrdel
Državna revizijska komisija za revizijo postopkov oddaje javnih naročil
mag. Kristina Kotnik Šumah
Informacijski pooblaščenec RS
Igor Knez
Gospodarska zbornica Slovenije
Nina Velkavrh
Državna revizijska komisija za revizijo postopkov oddaje javnih naročil
Tanja Bratina
Avbreht, Zajc in partnerji, odvetniška družba o.p., d.o.o.
Tanja Pihlar
Ministrstvo za javno upravo
Klemen Drnovšek
Pravna fakulteta v Mariboru
Tadeja Pušnar
Državna revizijska komisija
dr. Vesna Kranjc
Pravna fakulteta v Mariboru
Marko Anžič
Quadris, IT revizija in svetovanje, s.p.
Simona Hribar Motore
Ministrstvo za zdravje
dr. Aleksij Mužina
Odvetniška pisarna Mužina, Žvipelj in partnerji, d.o.o.